نوشته شده توسط : amatrack

'بهمن رضایی ' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب افزود : كسب 9 مدال طلا در رقابتهای بین المللی آلمان نباید ما را دچار غرور كند ، بلكه باید جدی تر از گذشته باشیم و ملی پوشان همچنان در اندیشه برپایی ركوردهای تازه باشند .

وی گفت : مرحله جدید اردوی اماده سازی تیم ایران از 20 تا 27 تیرماه جاری در محل فدراسیون جانبازان و معلولین خواهد بود و دور نهایی اردو از 25 مرداد كلید خواهد خورد تا ورزشكاران آخرین

تمرینات خود را برای حضور در لندن آماده كنند.

این مربی ضمن قدردانی از مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین و كمیته ملی پارالمپیك به سبب حمایت بی شائبه از تیم ملی دوومیدانی كشورمان ، اظهار داشت : ما از اردیبهشت ماه سال گذشته ، تمرینات خود را بطور جدی آغاز كرده ایم و تا زمان اعزام به لندن ، مدت این اردوها 16 ماه خواهد شد .

در این مدت انصافا ، مسئولان ذیربط با درخواست های متعدد ما موافقت كردند و با جذب مربیان اختصاصی در شهرستانها و در اختیار قرار دادن كلیه امكانات ، ملی پوشان را شار‍ژ روحی كردند.

وی در ادامه گفت : این حمایت باعث شد تا روحیه و انگیزه مربیان و ورزشكاران ،‌مضاعف شود و در آلمان ، ملی پوشان كشورمان پاسخ این محبت ها را بدهند ولی كار اصلی ما در لندن خواهد بود و باید دوومیدانی كاران در بازیهای پارالمپیك 2012 ، با تمامی توان به میدان بیایند و زحمات و تلاشها را بی پاسخ نگذارند .

سرمربی تیم ایران افزود : تیم ایران با 16 ملی پوش ، ( 14 مرد و دو ورزشكار زن ) به بازیهای پارالمپیك اعزام می شود و من امیدوار هستم كه در پرتاب های نشسته ، دوی 1500 متر و برخی پرتابهای ایستاده به مدال برسیم .

1592





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: